Több kisebb, 2 – 6 lakásos társasházat volt szerencsém tervezni a környéken, hisz ez Buda ma gyorsan fejlődő, jó adottságokkal bíró része.
Relatív messzebb fekszik a központtól, azonban pont ebből adódóan, a családok itt nyugodtabb, csendesebb, mégis a városhoz viszonylag közeli otthonra lelhetnek, hisz a terület Budapesthez tartozik.
A tervezési feladat egy nagyobb területen 3 db modern a ikerház tervezése, egymás mögé, külön magánúttal.
Az utcától lejtett enyhén-közepesen a telek, emiatt kialakulhatott egy pince, amit előnyös lett volna garázsként használni, azonban ahogy az építtető eredetileg gondolta, a magas utcai oldalról megközelítve, a földszintre épült volna a garázs, elvéve így a hasznos, értékes alapterületet a földszinttől. Ezen elvek alapján készültek az első vázlatok.
Ebben a tervváltozatban egyik lakás az első szinten, a másik a legfelsőn kapott kilátásra is alkalmas teraszt, hisz erről a déli lejtésű részről panoráma nyílik a Hármashatárhegyre.
A beépítés egymás alá, egyenként 1000 m2-es telkekre készült, tehát szinte családi házas telekméretet kap minden lakóegység.
Az első tervváltozatot látva az építtető minden lakás minden szintjére kívánt teraszt létesíteni és egyszerűbb, olcsóbban kivitelezhető házat szeretett volna inkább, ezért készült a következő terv:
Ekkor sikerült meggyőzni az építtetőt arról, hogy használjuk ki a lejtés miatt adódó pincét, ahová akár két kocsi is remekül elfér és közelítsük meg gépjárművel oldalról a lakóegységeket, egy-egy lemenő úttal az utcáról.
Azonban itt az okozott bökkenőt, hogy már korábban kiszabályozták utat az egyik oldalon és onnan kell megközelíteni a lakóegységeket, így végül ez a helyszínrajz adódott:
Így, ha később úgy döntenek, nem kell megépíteni a kanyargós belső utakat, hanem egyenesen le lehet menni mindkét oldalon egyenesen a garázsokhoz, de a hivatalos helyszínrajzon így kellett megrajzolni.
Alapvető probléma itt, hogy túl távol vannak az utcák egymástól és túl hosszúak a telkek. Újra kellett volna szabályozni a hegyoldalt, de ez máig elmaradt. Az önkormányzat rugalmatlansága sok helyen probléma.
A hosszas önkormányzati egyeztetések eredményeként a következő alaprajzok alakultak ki a végleges tervváltozatban: